Іпотека під 7%: переваги та недоліки

З 1 березня 2021 року в Україні запрацювала програма доступної іпотеки. Механізм передбачає, що Фонд розвитку підприємництва здійснює компенсацію відсоткової ставки до рівня 7% річних за іпотечними кредитами, що надаються позичальникам на придбання житла, з метою здешевлення їхнтої вартості. До розмови на цю, актуальну тему до студії Тернопільської обласної державної телерадіокомпанії "Суспільне" був запрошений кандидат економічних наук, доцент кафедри банківського бізнесу Ярослав Іванович Чайковський. В ході розмови були обговорені практично усі аспекти іпотечного кредитування в Україні, розглянуті основні види ризиків як позичальників, так і банків, визначені переваги даної програми для розвитку економіки країни та підвищення добробуту населення. 
Подивитися відео можна за посиланням: https://drive.google.com/file/d/18I3C8KUy8gYK_stPK4nLwCLragdVnf1Q/view?usp=drivesdk

Звіт про організацію дуального навчання студентів 2-4 курсів

У період з 25 січня по 19 лютого 2021 року для студентів 2-4 курсів здійснювалося навчання за дуальною формою здобуття вищої освіти.

Кафедрою банківського бізнесу підписано договори про здійснення навчання за дуальною формою здобуття вищої освіти з двома банківськими установами:

1. Відділення «Дружба» Тернопільської філії АТ КБ «Приватбанк».
2. Відділення в м. Тернопіль АТ «А-Банк».

Навчання за дуальною формою здобуття вищої освіти для студентів 2, 3 і 4 курсів, груп ФБС-21, ФБС-31, ФБС-41-42здійснювалося на платформі ZOOMпрацівниками банківських установ відповідно до складеного графіку.

Так, з лекціями, презентаціями, тренінгами, доповідями виступали:

1. Вільшанська Марія, фахівець з обслуговування клієнтів, відділення «Дружба» Тернопільської філії АТ КБ «Приватбанк». Теми
досягнення АТ КБ «Приватбанк».
Інновації від ПриватБанку: від оновленого дизайну до електронної демократії.
2. Зелез (Войцеховська) Софія Романівна, головний фахівець по підбору персоналу АТ «Ощадбанк» в Тернопільській області. Теми:
Структура банку: твоє майбутнє в ній.
Кар’єра в банку: з чого починати?
Чек-лис: як стати особливим кандидатом, в тому числі і в банківській сфері.
3. Галіцейський Артем, кон ультра на бізнесу-клієнтів Тернопільського відділення № 1 АТ АКБ «Львів». Теми:
Особливості функціонування АТ АКБ «Львів».
Кредитування бізнесу в західному регіоні України.
Кредитування приватних клієнтів в АТ АКБ «Львів».
4. Андрій Тихонов, завідувач сектору торгового та Інтернет еквайрингу відділу електронної комерції та платіжних засобів філії – Тернопільське обласне управління АТ «Ощадбанк». Теми:
Особливості функціонування АТ «Ощадбанк».
Електронна комерція та Інтернет еквайринг.
5. Акопджанян Анна, відділення «Центральне» Тернопільської філії АТ КБ «Приватбанк». Тема:
Особливості роботи з фізичними особами в банку. 
Основні роздрібні послуги для клієнтів.
6. Мороз Ольга Юріївна, економіст відділу організації продаж в АТ «Ощадбанк» в Тернопільській області. Теми:
Продажі – це просто.
Крос-продажі (cross-selling, перехресні продажі).
Продаж банківських продуктів.
Правила банківського обслуговування клієнтів в АТ «Ощадбанк».
7. Безкоровайний Євген, економіст відділу роздрібного кредитування, філії АТ «Укрексімбанк» у м. Тернополі. Теми:
Особливості функціонування АТ «Укрексімбанк» в умовах карантинних обмежень.
Види кредитів АТ «Укрексімбанк» для клієнтів корпоративного бізнесу.
Розрахунки платіжними картками АТ «Укрексімбанк»
Роздрібне кредитування в АТ «Укрексімбанк».

Студенти 2, 3 і 4 курсів, груп ФБС-21, ФБС-31, ФБС-41-42, спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування»,освітньої програми «Банківська справа» факультету фінансів та обліку ЗУНУ отримали завдання:

1. Рольова гра «Продаж банківських продуктів». Один студент виступає як клієнт банківської установи, а інший студент виконує функції Хол-менеджера. Потім студенти міняються ролями. Завдання:
Хол-менеджер зустрічає банківського клієнта.
Хол-менеджер зясовує потребу клієнта на банківські послуги.
Хол-менеджер пропонує супутні банківські продукти.
Укладення угоди на банківський продукт.
2. Порівняти особливості організації діяльності банківських установ, які були представлені на ZOOM-лекціях. Зокрема:
АТ КБ «Приватбанк».
АТ «Ощадбанк».
АТ «Укрексімбанк».
АТ АКБ «Львів».

Здійснення навчання за дуальною формою здобуття вищої освітидопоможе сформувати практичні навики студентів для подальшого працевлаштування, зокрема у банківських та інших фінансово-кредитних установах.

Висловлюємо вдячність працівникам банківських установ за проведені ZOOM-лекціїпрезентації, тренінги, завідувачу кафедри банківського бізнесу, д.е.н., професору Олександру Валерійовичу Дзюблюкук.е.н., доценту кафедри банківського бізнесу Ярославу Івановичу Чайковському,к.е.н., доценту кафедри банківського бізнесу Юлії Миколаївні Галіцейській,к.е.н., доценту кафедри банківського бізнесу Ользі ОлегівніІващукк.е.н., доценту кафедри банківського бізнесу Забчук Галині Михайлівні за організацію лекцій-презентацій з використанням платформи ZOOM, професорсько-викладацькому колективу кафедри банківського бізнесу та студентам за участь в ефективнихдискусіях з особливостей діяльності банківських установ у сучасних умовахкарантинних обмежень.

З нетерпінням чекаємо на наступні зустрічі!

View the embedded image gallery online at:
http://bs.wunu.edu.ua/novyny.html?start=5#sigFreeId1104965089

Дуальна освіта. Продажі — це просто!

Впродовж третього тижня навчання у рамках дуальної форми здобуття вищої освітина платформі ZOOM для студентів 2, 3 і 4 курсів, груп ФБС-21, ФБС-31, ФБС-41-42, професорсько-викладацького складу кафедри банківського бізнесу факультету фінансів та обліку ЗУНУ відбулист тренінги на тему: «Продажі – це просто».

Тренінги в он-лайн форматі провела провідний економіст відділу організації продаж в АТ «Ощадбанк» в Тернопільській областіОльга Юріївна Мороз.

Участь у заходах  взялистуденти спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» освітньої програми «Банківська справа» факультету фінансів та обліку ЗУНУ.

Фахівець розповіла як продавати один або декілька банківських продуктів. Так, при випуску банківської картки клієнту запропонують оформити дистанційне банківське обслуговування та страхування, при відкритті вкладу або видачі кредиту  банківську платіжну картку.

Тренінги відбувалися як дискусія спікера зі студентами, у формі запитання-відповіді.

Доповідач наголосила, що працівник банку повинен проводити крос-продажі.

Студентів зацікавило поняття «крос-продажі».

На що Ольга Юріївна відповіла, що Крос-продажі (cross-selling, перехресні продажі) це пропозиція банківською установою існуючому або новому клієнтові, що оформляє той чи інший банківський продукт, придбати інші додаткові і взаємозалежні продукти або послуги. 

Такий метод застосовується банками з метою збільшення обсягу продажів і, відповідно, прибутку, а також підвищення рівня лояльності клієнтів.

Деякі банківські працівники мають страх при пропонуванні клієнтам супутніх послуг. Однак такий страх потрібно перебороти.

Як показує банківська практика, 50 % банківських клієнтів користуються даною пропозицією.

З іншими 50 % клієнтів, які не користуються супутніми послугами, банківським працівникам потрібно проводити роз’яснювальну роботу щодо їх переваг.

Тому працівник, не тільки банківської установи, повинен детально знати весь спектр послуг, які пропонує організація.

Друга частина тренінгїв включала особливості спілкування банківського працівника при відвідуванні банківської установи.

Дана частина також проходила у формі дискусії спікера Ольги Юріївни зі студентами.

Цікавими і дискусійними були питання щодо зустрічі клієнта в банківській установі, виявлення в нього потреб в банківських послугах і наступних кроках в його обслуговуванні з метою продажу банківських продуктів.

Тут цікавими були дискусії у формі «Хол-менеджер – клієнт».

Студентам було запропоновано сценарій, як вони б зустрічали клієнта при виконуванні ними обов’язків Хол-менеджера.

Третя частина тренінгїв включала навчальну рольову гру.

В результаті тренінгівстуденти-учасники:

отримали загальні знання з основ продажів, у тому числі банківських продуктів;
дізналися про базову структуру спілкування при відвідуванні клієнтамивідділення банку, за якою зможуть працювати в подальшому в різних установах, зокрема банківських;
навчилися з’ясовуватипотреби клієнта в банківських продуктах, проводити перехресні продажі, закінчувати зустріч чіткою домовленістю між банківською установою і клієнтом;
опанували основні техніки активного спілкування з банківськими клієнтами, роботи з їх запереченнями та сумнівами;
отримали заряд позитивної енергії і настрій на продаж різних продуктів, зокрема банківських.

У ході ZOOM-тренінгівОльга Морозвідповідала на численні запитання викладачів і студентів.

На поточний, третій тиждень дуальної форми здобуття вищої освіти, студенти 2, 3 і 4 курсів, груп ФБС-21, ФБС-31, ФБС-41-42спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування»,освітньої програми «Банківська справа» факультету фінансів та обліку ЗУНУотримали практичне завдання у вигляді навчальної рольової гри «Продаж банківських продуктів».

Один студент виступає як клієнт банківської установи, а інший студент виконує функції Хол-менеджера. Потім студенти міняються ролями.

Завдання:

1. Хол-менеджер зустрічає банківського клієнта.
2. Хол-менеджер зясовує потребу клієнта на банківські послуги.
3. Хол-менеджер пропонує супутні банківські продукти.
4. Укладення угоди на банківський продукт.

Висловлюємо вдячністьпровідному економісту відділу організації продаж в АТ «Ощадбанк» в Тернопільській областіОльзі Юріївні Мороз за цікаві та корисні тренінги з продажу банківських продуктівк.е.н., доценту кафедри банківського бізнесу Ярославу Івановичу Чайковському та к.е.н., доценту кафедри банківського бізнесу Юлії Миколаївні Галіцейській за організацію тренінгів з використанням платформи ZOOM та всебічну підтримку заходів, студентам за участь в ефективних тренінгах, дискусіях, навчальних рольових іграх з продажу банківських продуктів.

 

View the embedded image gallery online at:
http://bs.wunu.edu.ua/novyny.html?start=5#sigFreeId19b39eee45

Дуальна освіта. Особливості кредитування АТ «Укрексімбанк»

16лютого 2021 року на платформі ZOOM у рамках здійснення навчання за дуальною формою здобуття вищої освіти для студентів 2, 3 і 4 курсів, груп ФБС-21, ФБС-31, ФБС-41-42, професорсько-викладацького складу кафедри банківського бізнесу факультету фінансів та обліку ЗУНУ відбулася презентація на тему: «Особливості кредитування АТ «Укрексімбанк» в період карантинних обмежень».

Презентацію в он-лайн форматі провів економіст відділу роздрібного кредитування, філії АТ «Укрексімбанк» у м. ТернополіЄвген Безкоровайний.

Участь у заході взяли більше 20 осіб, з-поміж яких професорсько-викладацький склад кафедри банківського бізнесу ЗУНУ та студенти спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування»,освітньої програми «Банківська справа» факультету фінансів та обліку ЗУНУ.

Доповідач розповів про кредитні продукти АТ «Укрексімбанк» і на презентації навів особливості кредитування в АТ «Укрексімбанк».

Євген Безкоровайнийрозповів про види кредитів АТ «Укрексімбанк» для клієнтів корпоративного бізнесу:

Кредитування робочого капіталу.
Овердрафт.
Фінансування інвестиційних проектів.
Фінансування в рамках програм міжнародних фінансових організацій.
Кредитні програми з підтримки бізнесу.

У ході ZOOM-лекції доповідач розповів про кредитні продукти АТ «Укрексімбанк» для клієнтів малого і середнього бізнесу:

Державна програма «Доступні кредити 5-7-9 %».
Кредит під заставу депозиту.
Фінансування аграрного сектору.
Інвестиційне фінансування (фінансування основних засобів).
Фінансування поточної діяльності.
Кредитна програма «Білоруський імпорт».

Євген Безкоровайний розповів про особливості інвестиційного фінансування основних засобів:

Кредит «Комерційна іпотека».
Кредит «Обладнання, устаткування».
Кредит «Транспортні засоби».
Кредит «Розвиток бізнесу».

Захід, який відбувся на четвертому тижні здійснення навчання за дуальною формою здобуття вищої освіти,викликав чималий інтерес студентів.

Про зацікавленість студентів у кредитних продуктах і програмах АТ «Укрексімбанк» свідчили численні запитання, на які дав фахову відповідь Євген Безкоровайний.

Зокрема студентів цікавили особливості кредитування оборотного капіталу підприємств АПК, використання АТ «Укрексімбанк» Ноу-хау в кредитній сфері.

На останній четвертий тиждень дуальної форми здобуття вищої освіти студенти 2, 3 і 4 курсів, груп ФБС-21, ФБС-31, ФБС-41-42, спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування»,освітньої програми «Банківська справа» факультету фінансів та обліку ЗУНУ отримали завдання щодо порівняння особливостей організації діяльності банківських установ, які були представлені на ZOOM-5лекціях. Зокрема:

1. АТ КБ «Приватбанк».
2. АТ «Ощадбанк».
3. АТ «Укрексімбанк».
4. АТ АКБ «Львів».

Висловлюємо вдячність головному доповідачу ZOOM-лекції економісту відділу роздрібного кредитування філії АТ «Укрексімбанк» у м. Тернополі Євгену Безкоровайномук.е.н., доценту кафедри банківського бізнесу Ярославу Івановичу Чайковському,к.е.н., доценту кафедри банківського бізнесу Юлії Миколаївні Галіцейській та к.е.н., доценту кафедри банківського бізнесу Ользі ОлегівніІващукза організацію лекції-презентації з використанням платформи ZOOM, професорсько-викладацькому колективу кафедри банківського бізнесу та студентам за участь в ефективній дискусії з особливостей кредитування АТ «Укрексімбанк» в період карантинних обмежень.

З нетерпінням чекаємо на наступні зустрічі!

 

View the embedded image gallery online at:
http://bs.wunu.edu.ua/novyny.html?start=5#sigFreeId44764d596f

Дуальна освіта. Робота з фізичними особами.

5 лютого 2021 року через платформу ZOOM у рамках навчання за дуальною формою здобуття вищої освіти для студентів 2, 3 і 4 курсів, груп ФБС-21, ФБС-31, ФБС-41-42, професорсько-викладацького складу кафедри банківського бізнесу факультету фінансів та обліку ЗУНУ відбулася зустріч із випускницею освітньої програми «Банківська справа», фахівцем з обслуговування клієнтів  у відділенні "Центральний ринок" Тернопільської філії АТ КБ "Приватбанк" Акопджанян Анною. Тема лекції: "Особливості роботи з фізичними особами в банку. Основні роздрібні послуги для клієнтів".

Участь у заході взяли студенти освітньої програми "Банківська справа" 2-3-4 курсів, кандидати економічних наук, доценти кафедри банківського бізнесу ЗУНУ Ярослав Іванович Чайковський, Ольга Олегівна Іващук і Галина Михайлівна Забчук.

Акопджанян Анна розповіла про основні послуги банків, види депозиту, дала поради щодо зберігання грошей, навівши переваги і недоліки різних способів їхнього зберігання, розкрила в деталях види кредиту, типи платіжних карток і види платежів, порядок міжнародних термінових переказів, навела роз'яснення додаткових продуктів і послуг "Приватбанку", і дбайливо поділилася порадами для майбутніх банківських працівників. Покращеному засвоєнню інформації доповідача сприяли вміщені в презентаційному матеріалі навчальні відеоролики. 

Акопджанян Анна відповіла на  запитання про купівлю квитків за допомогою Privat24,міжнародні валютні перекази і валютні перекази в Україні і інші запитання.

Дякуємо фахівцеві з обслуговування клієнтів  у відділенні "Центральний ринок" Тернопільської філії АТ КБ "Приватбанк" Акопджанян Анні, доцентам кафедри банківського бізнесу Ользі Олегівні Іващук, Галині Михайлівні Забчук та Ярославу Івановичу Чайковському за організацію зустрічі з використанням платформи ZOOM та всебічну підтримку заходу, студентам освітньої програми "Банківська справа" за активну участь. 
 

View the embedded image gallery online at:
http://bs.wunu.edu.ua/novyny.html?start=5#sigFreeIda267c4c95f